bezár
 
Bolyongás a szemétösvényeken
Selyem Zsuzsa: Az első világvége, amit együtt töltöttünk, Jelenkor, 2020.

BIDF – Budapesti Nemzetközi Dokumentumfilm Fesztivál

Középkor a 21. században
David France: Isten hozott Csecsenföldön
Ami a maratonon túl van
Katrine W. Kjær: Egy lány hosszú futása

Édesvízbe zárt Neptun
Nádasdy Ádám, A szakállas Neptun, Magvető, 2020.
Megcsinálják akkor is, ha csak maguknak játszanak
Beszélgetés Pászt Patríciával a lengyel és a magyar színházról

Arcközelik a színpadon
Garaczi László: Végre egy kis csönd - a K:ortárs sorozatában

Külföldön Sikeres magyar művészek projekt (KSMM)

Önmagáért a művészi teljesítményért
Interjú Baráti Kristóffal pályakezdésről, menedzselésről, külföldi lehetőségekről
Elegáns megoldások
Interjú Bornemisza Eszterrel karriertörténetéről, szakmai önfejlesztésről és a kortárs textilművészet hazai és nemzetközi megítéléséről

Kurtág 95: február 18. és 19.

Ötletbőség, komorság, megnyugvás
A 2021. február 19-i előadások
Köszönet nékik
A 2021. február 18-i előadások

Abszolút zene
Színház otthonról - Amadeus a National Theatre at Home online közvetítésében
Falcsik Mari: Szeptemberi tavasz és A téka
Megjelentek a Prae folyóirat Ragály-számában

Meditálunk

Szép remények
Hamisítvány lehet az árverésre bocsátott, József Attilának tulajdonított kézirat

Hiányok viselete
Az Only Skin Deep kiállításról és a FERi feminista projektgaléria hiánypótló szerepéről
A siker egyik titka a betiltás
Bulgakov Kutyaszívének története „Z”-től a Zemberekig

Ki vagyok én és ki vagy te?
André Aciman: Harvard tér. Ford.: Neset Adrienn. Athenaeum Kiadó, 2020.
Terék Anna: Csönd (drámarészlet)
Megjelent a Prae folyóirat Ragály-számában

bezár
Regisztráció


bezár
Bejelentkezés