A másik része viszont már jóval üresebb: Andy (Steve Carell), a főszereplő egy méretes gyerek, aki film- és képregénybábokkal zsúfolja tele a házát, ahol leginkább egy playstation-széken veri el az időt, az egész miliő egy retro-játékboltot idéz fel, aztán az események bemutatják, hogy az is, mivel végül Andy csak megszabadul az összes infantilis tárgyhulladékától és ebből nyeresége lesz. Ez az egész már eleve mutatja a forgatókönyv fantáziátlanságát, hiszen azt, hogy egy férfi miért nem ismeri a női nemet, vagy ha ismeri is: miért nem hajhássza viagrákkal tömött zsebekkel a kalandokat, ezer és egy szellemesebb indokból kiindulva is meg lehetne oldani, ezzel szemben Jupp Apatow rendező rábólintott a saját és Carell forgatókönyvvé kiküzdött legszimplább megoldására, s felhormonozott egy 12 évest egy 40 évessé, aki a biciklisek röhejes sisakjában teker a dolga után (nincs jogosítványa, azért ez is egy tünet), ami nincs sok, mivel a világ "legérdekesebb" foglakozását űzi: raktáros egy elektronikai áruházban.
Miután Andy kollégái rájönnek, hogy mi itt a helyzet, rögtön akcióba lendülnek, hogy megváltsák férfi(?)társukat ettől az áldatlan és idétlen állapottól. Aki nem akarja eztet, ellenne ő az esti magányos babazsúrjával is a nappaliban. Mi viszont akarnánk ezt a haveri nyomulást, de aztán felszisszenünk, mert máris a nyakunkon vannak megannyi érzelmes amcsi film kigyomlálhatatlan mellékszereplői: a munkatársból önzetlen barátokká nemesedő nagymenők, köztük a kötelező nigger a gettótakarásos dumával, ellenpontként pedig a bunkó nők, akik lehányják és majdnem megölik szerencsétlen főszereplőnket, egy transzvesztita, akit szerencsére nem kell sokáig néznünk, sarki rapidrandi idiótákkal, felgerjedt főnöknő és a teljes faji egyenlőség nevében két, a cselekmény kibontakozásával semmiféle kollaborációban nem lévő muzulmán munkatárs, meg egy pár perces jelenet erejéig a szintén nélkülözhetetlen vicces zsidó. Aztán persze belép a kívánatos nő (Catherine Keener), itt egy aszott negyvenes nagyi képében, aki miatt (által) aztán a film második felében Andy leginkább azzal tölti az idejét, hogy részt vesz a nő unalmas kis életében és megalkuszik vele, hogy csak a huszadik találka után feküdnek le, ami persze hamar eljön, bár egy félreértés majdnem meggátolja a dolgot. A végén forró csók az utca közepén, természetesen egy szinte tragikus baleset után, aztán szex. Közben Andy megoldja mama kamaszlányának a pubertásproblémáját is, hiszen úgy lesz szép a családi élet, ha a hölgyike nem durcul majd további negyven éven át a pótpapával.
A sztorit az eladhatóság érdekében annyi korrektségi vegyszerrel kezelték, hogy abban fű se nő, poénok haldokolnak a fantáziátlanságtól, még a főszereplő sem tud értelmes színészi játékkal kimagasodni a laposkúszásba ment szélesterítésű mezőnyből, mert a bámész pofavágásokon kívül semmit sem produkál, csak leginkább cangázik és aggódik; a fényképezés dögunalmas, az egész egy alig javított kiadása a Jóbarátoknak, a végén ráadásul a happy endnek a gatyája is habzik a nyáltól mert mindenki táncra-dalra kél.
Az utolsó tangó Párizsban c. filmben Maria Schneider szemére veti Marlon Brando-nak, hogy öreg, kopaszodik és pocakos, mire az közönyösen így vág vissza: te pedig nézd meg magad tíz év múlva, a csöcseiddel fogsz majd focizni. Na, ezt hívjuk úgy, hogy eredetiség. Ez az, ami szűzike sztorijából cca. két órán át hiányzik.